دنیــای مدیریـت و کسب و کار

در این وبلاگ تلاش شده است تا به مهمترین، جدیدترین و جذابترین موضوعات و مطالب عرصه مدیریت، کسب و کار، بازاریابی، فروش و تجارت داخلی و بین المللی پرداخته شود

دنیــای مدیریـت و کسب و کار

در این وبلاگ تلاش شده است تا به مهمترین، جدیدترین و جذابترین موضوعات و مطالب عرصه مدیریت، کسب و کار، بازاریابی، فروش و تجارت داخلی و بین المللی پرداخته شود

دنیــای مدیریـت و کسب و کار

نودل چینی در تشریح رسانه های اجتماعی

 

با پیشرفت فناوری های ارتباطی و توسعه فعالیتهای ترویجی و بازاریابی کسب و کارها و همچنین، لزوم انتقال از #عصر_سنتی به #دیجیتال، بسیاری از شرکتها و افراد، تلاش می کنند تا از فرصتها و امکانات رسانه های هدفمند اجتماعی در بستر اینترنت که در قالب پلتفرم های متنوع و متفاوت توزیع شده اند، بهره برده و پیامهای خود را از طریق این شبکه وسیع و جهان گستر، به دست مخاطب و #مشتریهدف، برسانند. اما این مهم، زمانی از اثربخشی و کارایی بالایی برخوردار خواهد بود که از این فضا و شبکه ها، به موقع و به جا استفاده شود.
به عنوان یک فرد یا #کسب_و_کار حرفه ای، لازم است بدانیم که کاربرد برخی رسانه های مجازی همچون توییتر، واتساپ و یا تلگرام و اینستاگرام، کاملا با یکدیگر متفاوت است. به نظر شما، یک صاحب رستوران🍔، یک استاد زبان و یا یک مدرس بازار بورس، برای توصیف محصولات یا خدمات خود، از چه شبکه ای باید کمک بگیرند؟ احتمالا پاسخ شما، اینستاگرام خواهد بود👏. برای توصیف و تبلیغ کسب و کار و جذب مشتری چطور؟ 
اما اگر یک نفر بخواهد برای معرفی مهارتها و توانمندی های خود جهت عقد قرارداد همکاری با شرکتها توضیحاتی ارائه دهد، کدام #رسانه_اجتماعی مفید خواهد بود؟❓❓❓

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متن کامل این مطلب را می توانید در آدرس اینستاگرامی زیر مشاهده فرمایید:

Nessaei_ems

 

 

وحید - انتها

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی